Wieńczysław Nieszczególny Wieńczysław Nieszczególny
39
BLOG

Wejściówki na Rynek

Wieńczysław Nieszczególny Wieńczysław Nieszczególny Polityka Obserwuj notkę 0

 Uff, po dwóch godzinach stania w kolejce udało mi się zdobyć wejściówki do szarego sektora na Rynku.

Bilety rozdawano od godziny 10 w Pawilonie Wyspiańskiego na Placu Wszystkich Świętych i w punkcie informacji miejskiej przy ul. św. Jana. Ja przyszedłem o 8:30, ale podobno niektórzy koczowali tam od 22, śpiąc na chodniku w śpiworach. Co cieszy, przyszło dużo młodych ludzi. O 10:30 udało mi się dostać dwie wejściówki. Stojący obok mnie w kolejce facet opowiadał, że po czterech godzinach stania w kolejce udało mu się zobaczyć trumnę Kaczorowskiego w Belwederze. Do Pałacu Prezydenckiego nawet się nie pchał. Stanie w ogonku bywa czasem ciekawe. Można sobie podyskutować o polityce z innymi.

Jutro pogrzeb. Zastanawiam się, na którą iść godzinę. Na płytę Rynku wpuszczają od 6 rano. Moim zdaniem najlepszą miejscówką będzie pomnik Mickiewicza. Swoją drogą ciekawe, czy koniki będą sprzedawać bilety do sektora na Brackiej?

 

Jestem mieszkańcem Krakowa, konkretnie Nowej Huty. Interesuję się ekonomią, polityką, sportem, kinematografią. Mam prawicowe, liberalne poglądy polityczne. Jestem kibicem Wisły Kraków.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka